THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 7 Disember 2008

Sblum Hari Raya Aidiladha. .

Danishhh~~~ haha



hmm... Tadi ada budak kicik.
kiyuuuuuuttttt hntp! mslh nya nda mau dipigang.
tpi pintar gauk kiut gauk kiut gauk. hahaha gigitan ku nyamuu...
Main bilun lusir2. hahaha apaknnnn blog yg ku post ani??!!!!
Kesimpulannya.. hahaha,
Cali hntp bh usul nya tu. apaknnnn~~~~
Asal d pnggil.. nulih yaa.. miatu ta pisin nya tu. TU!! KN KN KN KN~!
HAHA~~~

Ani time nya mliat kerabu... itu kerabu mau d sembelih d esok hari.
Or Should i say, Krg?
hahaha dtg kh ku inda ni ah.
Anyways....
Selamat Hari RAya Aidiladha yo.

Orite, Wa ada satu cerita lagi wa mau tmbh.
Ani cpa nh? ada kh ini rugah? atau pundan bertauliah?
hahahaha......
This Stupid picture was taken by me, after we were playing netbal.
ada kh main netbal sma rugah?
well.. sementara nunggu2 durg yg lain dtg, And...
Sementara menunggu krabau2 atu kna sembalih.
Apaknnn~~~~

Skali kn...
aku ani buang boring wh... aku... rindu hntp nyamu kn sabang ku..
merana jua ku tu.. aku kira2 calender, aku pkir durg
blik weekend minggu ani...
Upnya... minggu dpn g...
yatah.... pras ku..hahahaha ulih bida!
yatah... aku melapas prasaan arh kwn baru.
baru ku kenalan antaie.
bulih tahan baik jua lh....
ia ada sdikit ciri2 mcm.... *Tuuuttt*
haha... makin jua ku rindu tu!
So, kami pun ceta2 menghabiskn masa menalur sambil
beibun bersama...
x lpas atu.. kna pnggil tia ku kna suuh men
volleyball.
Yg menyedih kn aku..
waktu ini ada kali terakhir aku mliat ia..
Atu kn ia sudi mndgr keluhan ku
beibun g kmi tu.
hmmmm....hahahahahaa bui bui numbur 13 x ahhh!!!
hahaha phm bisai

0 comments: